Časté dotazy
Je možné poslat zboží i na Slovensko?
Ano, zasíláme i na Slovensko. Pro objednání na Slovensko prosím nejprve změňte jazykovou verzi na slovenštinu. Přijímáme SEPA platba, náš účet je: IBAN: CZ2820100000002600947109 BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX
Kolik stojí poštovné?
Nabízíme řadu způsobů dopravy. Způsoby dopravy a ceny jsou zobrazeny v objednávacím procesu. Pokud si přejete zjistit výši poštovného, vložte zboží do košíku a jděte do pokladny. Pokud je vaše objednávka vyšší než 5 000 Kč, nabídneme vám doručení Českou poštou zdarma.
Jaké jsou způsoby placení?
Způsoby dopravy a ceny jsou zobrazeny v objednávacím procesu. Pokud si přejete zjistit výši poštovného, vložte zboží do košíku a jděte do pokladny. Pokud je vaše objednávka vyšší než 5 000 Kč, nabídneme vám doručení zdarma.
Mohu si zboží osobně vyzvednout?
Svou objednávku si můžete vyzvednout osobně v Brně v ulici Vídeňská 99 (areál ESB Elektricke Stroje budova 6), v pracovních dnech od 9:30 do 17:30.
Máte kamenný obchod?
Objednávejte prosím předem objednávku si můžete vyzvednout v naší kanceláři.
Jak mám postupovat při vrácení zboží?
Před vrácením zboží nás prosím informujte emailem. Zboží dopravené službou Zásilkovna může být zdarma vráceno na stejné pobočce (musíte nás ale nejprve kontaktovat). Veškeré další zboží lze zaslat Českou poštou, poštovné hradí odesílatel. Do balíčku vložte poznámku s číslem vaší objednávky, bez tohoto čísla nebudeme moci vrácení zboží vyřídit.
POZNÁMKA: Prosím neposílejte nám nezabalené zboží pouze v originálním obalu. Použijte papír nebo balící fólii či krabici.
POZNÁMKA: Dobírky nebudou akceptovány!
POZNÁMKA: Naše adresa je: Neven 7 s.r.o., Vídeňská 297/99, Brno, 639 00!!!
Potřebuji něco, co nemáte.
To není problém, dejte nám vědět a my vám to zkusíme sehnat.
Rád bych objednal větší množství, než které máte na skladu.
Můžeme vám nabídnout velkoprodejní prodej všech našich produktů. Pokud by byl váš nákup dostatečně velký, můžeme vám zboží dodat během 7-10 pracovních dnů.
Je možné vaše výrobky upravovat?
Ano, je to možné, pokud je vaše objednávka dostatečně velká.
Jsem velmi spokojen, jak vám poděkovat?
Opravdu bychom byli rádi, kdybyste nám napsali kladné hodnocení na Heuréce a recenzi produktu, který jste si od nás zakoupili.
Nejsem úplně spokojen, co dělat?
Kontaktujte nás. Uděláme vše proto, abychom váš problém vyřešili. Někdy uděláme chybu, někdy je zboží vadné. Jde o běžné problémy, které lze velmi rychle vyřešit ve váš prospěch.